Bästa stället på jorden

Vad kan man säga? Jag och Maria har funnit paradiset här, också kallat El Nido. Vi har verkligen haft det helt magiskt. Det här har utan tvekan varit vår favoritplats på vår resa. En sak som verkligen har bidragit till hur mycket vi har älskat den här platsen förutom den otroligt vackra miljön är alla fantastiska människor vi har umgåtts med. Vi har varit ett järngäng som har åkt på olika tours och besökt vackra stränder. Idag lämnar vi denna otrolig plats för att imorgon flyga till Cebu så idag är det lite deppigt eftersom vi säger hejdå till alla fantastiska människor och dessa otroliga platser. Jag måste åka tillbaka hit, så enkelt är det bara. 

Jag vill också passa på att säga grattis ännu en gång här till min älskade bästa vän Frida som fyllde 23 år igår. Jag önska verkligen att jag kunde få krama om dig... Som jag saknar dig! 

Här kommer en bildbomb, massa kärlek till alla er i Sverige

- Gos på stranden med Mango (Maria får alltid för sig att döpa hundarna vi hänger med)

- Jag dök tre dyk här som var helt fantastiska, här har vi en fin sjöhäst

- En väldigt glad tjej efter fantastiska dyk

- Big lagoon

- Vilken magisk plats!

- Paddla lite kajak 

- Vår fantastiska grupp <3

- De är så overkligt vackert att när man kollar på bilderna tror man knappt att man har varit där

- Gänget

- Nacpan beach där vi var totalt 30 personer på hela stranden

- Öl och chips på stranden

- Magisk solnedgång

Tack för en otrolig vecka här, vi är så tacksamma över att få se alla dessa platser och möta alla dessa människor!
Allmänt | |
Upp