Jag är tillbaka!

Efter 613 dagar är jag tillbaka på bloggen! I övermorgon åker jag och Maria nämligen iväg på vår nästa resa så tänkte försöka dra igång den här bloggen igen för att hålla nära och kära uppdaterade under våra äventyr! 

Igår hade jag och Maria bjudit in våra fantastiska vänner för en avskedsfest! Som mest var vi 45 personer i lokalen bredvid oss och festade natten lång. Kvällens mest spelade låt var; Freestyle vilket säger allt om kvällen! Vi spelade Beer Pong och Chase Cup och alla våra vänner var samlade på en och samma plats, vilka toppen vänner vi har! Med hjälp av världens bästa städteam (tack till Malin, Hanna och Sigge) så tog de inte lång tid att städa i ordning allt igen. 

Imorgon blir det att packa, städa och ha en riktigt härlig sista kväll med bio och middag innan vi åker på tisdag eftermiddag. Vi ser så mycket fram emot att börja vår resa i Thailand och äntligen få umgås med våra fantastiska föräldrar igen! I nästa inlägg får jag beskriva vår reseplan mer detaljerat... 

(null)
- Varken jag eller Mia tog kort igår men den här bilden på Alessandro hittade jag på min snap, haha

(null)
- Imorse när vi kom in i lokalen 
Allmänt | |
Upp