Gott nytt år!

Nu är det äntligen 2018 och vi kan lämna ett tungt och jobbigt 2017 bakom oss. Vi firade in de nya året med hela familjen här i Hua Hin på en av våra favoritrestauranger med god mat och drinkar! När det närmade sig 12-slaget gick vi ner till stranden och  firade in året med mammas kollegor, fyrverkerier och ljuslyktor. Vi kom tillbaka till Hua Hin klockan 03.00 på nyårsaftons morgon efter en skit resa från Phi Phi. Men Maria och jag valde direkt att vi skulle förtränga hela resan och fokusera på den härliga tiden vi hade på en av våra favoritöar med jordens härligaste sällskap!❤️ 

Vår sista dag på Phi Phi spenderades nämligen under ytan då jag äntligen fick dyka igen! Michaela och Jennifer är båda dykinstruktörer och jag hade turen att få dyka med båda, så himla lyxigt. Vi hade två fantastiska dyk med hajar, sköldpaddor och så mycket fantastisk fisk!🐠 Livet under ytan är toppen! Maria följde med på båten och vi alla hängde och myste mellan duken - precis så som livet ska vara❤️ nu ser jag fram emot vår sista vecka i Thailand innan vi åker till Sri Lanka och forsätter våra äventyr där! Vi hörs snart❤️

(null)
- Sköldpadda🐢

(null)
- Skorpionfisk

(null)
- Batfish

(null)
- Jennifer, jag, Olivia och Michaela

(null)
- Hela gänget!

(null)
- Nyårsmiddagen med familjen

(null)
- GOTT NYTT ÅR!

Allmänt | |
Upp