Two nights in Bangkok

Just nu ligger jag i min otroliga säng på vårt fina hotell här i Bangkok! Jag kan inte komma ihåg sist jag hade en sådan här magisk säng alltså, vilken dröm!❤️ Idag flyttade våra föräldrar ut från deras hus i Hua Hin och nu ska vi vara två dagar i Bangkok innan vi flyger till Sri Lanka på tisdag! De senaste dagarna har både Maria och mamma varit förkylda så vi har mest varit hemma och badat i poolen, solat och ätit goda middagar. Mamma och pappa har trivts väldigt bra här borta så det var lite ledsamt för dem att säga hejdå till alla nya bekantskaper men förhoppningvis ses dem snart igen.


Själv ser jag fram emot att få upptäcka ett nytt land, ny kultur och ny mat! Har bara hört väldigt gott om Sri Lanka så jag ser verkligen fram emot att åka dit! Men innan avresa blir det shopping och njuta till max av den fantastiska maten som bara finns här i Thailand! Vi hörs snart igen❤️


(null)

- Hela gänget vid poolen

(null)

- Mami och papi på mopparna

(null)

- En middag på Hua Hin Vegan som bjöd på en otroligt god burgare!


(null)

- Sista kvällen i Hua Hin med alla våra favorit förrätter!
Allmänt | |
Upp